woensdag 30 augustus 2017

Betaalbare jingles lokale radio

Tegenwoordig zijn er bedrijfjes in overvloed die jingles maken voor lokale radio dj's. En de kwaliteit varieert van zeer goed tot totale bagger met gekopieerde teksten en laser-fx uit 1986. Gelukkig heb ik een terugkerende klandizie die in elk geval bevestigt dat ik niet bij die laatste categorie hoor. Zo is één van mijn vaste klanten Alain De Gols, die verschillende syndicated radioshows maakt voor een aantal lokale stations. Hij blijft zijn jingles al jaren bij mij bestellen niet alleen omdat ze vet of cool klinken maar ook omdat ik in overleg met de klant kom tot vernieuwende en passende concepten. Als ik jouw jingles ga maken, praten we eerst met elkaar en leren elkaar en je radioshow kennen. Voor Alain mocht ik weer een mooi custom-made pakketje maken voor zijn radioshow DG & The Classics.

0 reacties:

Een reactie posten